Friday, October 03, 2008

Mekdi

031008 (1211)
My new pic wif pakcik Ronald.. hehee...
going out wif my older bro,my SIL, my younger bro and me..
Lepas g umah sedara then g jumpe pakcik Ronald.. quite full at that time..
Both of my bro x puas hati ngan cashier yg jaga mekdi tu.. x profesional langsung.. selamat xde kertas aduan.. kalo x mmg da buat pn.. huhuhu

As always me amik foldover.. cuma this time makan x abis.. ^^" my younger bro yg tolong abiskan.. huhu.. nk pesan nugget spicy tp already out of stock.. aiyak.. rugi btol..

k la guys.. enuff bout food.. hehhee
will type when i have time..
doakan semoga my sis n my SIL selamat lahirkan baby n diorg selamat.. amin.. cant wait to see my anak sedara.. :)
take care guys..
wanna watch seigi no mikata.. jahat gile akak die.. suke buli adik.. selamat me dl buli my adik sikit je.. hehhehe.. will type bout my buli some other time..
lilm@fia-@moi

No comments: